Foorum

Kaardi materjal 30.07.2017 17:12
Muidu oli üritus väga äge aga jah, kaardi materjal ei kannata kriitikat. Olgu, üks kaart on vastupidav, aga tegemist on ikkagi võistkondliku võistlusega ja võiks nagu lõpuni kõigil olla võimalus navigeerida ja teada kus ollakse. Lisa kaart hävines enamikul esimeses kraavis ja ega need teisedki tavalised kaardid kaotasid lõpuks detailsuse. Korraldaja võiks tõsiselt teha kõik kaardid vastupidavad. Arusaadav, et see on kallim aga kokku võiks näiteks hoida söögitalongide pealt, neid pole ju üldse vaja, Matkaspordi mänguraha tundub ka suht mõttetu ja pigem loobun söögist või maksan 2 euri rohkem kui pean 8 tundi rajal pimesi liikuma.

Erki, Kikstu

30.07.2017 17:12
Oleme eelkõnelejaga samal arvamusel.

Kukemuna

30.07.2017 17:15
Lisaülesande kaardi kokkulappimine peale kraavi orienteerumist oli tõesti paras lisaülesanne. Materjal ei kannatanud kriitikat. Meile teadaolevalt ei ole punase täpiga veekindla kaardi trükk üldse kallis. Täpitame Viljandis kõik kaardid punaseks! :) Muidu tore etapp kui rattamaraton välja arvata.

Margus, Otepää jooksutuur

30.07.2017 18:56
Mis häda teil selle lisaülesande kaardiga sinna kraavi ujuma minna oli? Esimene pilk võistluskaardile näitas ju ära, et lisaülesanded on kuskil võistluse keskel, seega nii esimese jooksuetapi kui ka rabaetapi (kanuust rääkimata) ajal võis selle kaardi vabalt ratta juurde jätta või vähemalt kotti pista.
Ja kui on nii kui nii teada, et kõik kaardid piisavalt vett ei kannata, siis mõelge sellele enne pea ees vette hüppamist, mitte ärge halage pärast võistlust, et jälle kaart ei pidanud vastu...

Alar, Täpiks

30.07.2017 19:11
Ma eeldan, et keegi ei hala, vaid annab mõistlikku tagasisidet. Lisaülesannete kaardist oli võimalus kogu raja vältel lahti saada. Meie üritasime kaarti elu hinnaga kuivana hoida, sest saime kohe aru, et see on puhas paber. Ka muude kaartide ümber kogunes tänu vee-etappidele niiskust. Ainuke kuiv koht oli esmapilgul rattakaardihoidja, kuid niiske võistluskaart hüdrotas ka sealse pinna - ilmselgelt see paberijupike seal peidupaigas ka niiskust sai ja viimaste lisaülesannete juures tõsist tõlketööd vajas. Kui spordisündmuse eesmärk on pakkuda vahvat sportlikku pingutust, mitte nuputamist, kuidas kaarte elus hoida, siis usun, et ettepanek ju igati mõistlik. Milleks siis muidu punase täpiga kaart juba mõnda aega testimises on olnud?

Margus, Otepää jooksutuur

30.07.2017 20:03
Ka mina arvan, et iga osaleja peaks sellise osavõtutasu eest saama korraliku "seiklussport-proof" kaardi.

Ei saa kuidagi olla Alari mõttega nõus. Keegi ei hakka enne kraavi ületust selle sügavust mõõtma. Need kaardid hävinesid ka seljakotti pakituna.

NB! Punase täpiga kaardi kohta ainult kiidusõnad.

Väga meeldejääv etapp oli, tänud rajameistrile!

Martin, SiS / Heihopsti Väikevend!

30.07.2017 20:08
Ei olnud ka kuidagi rahul selle lisaülesande kaardi materjaliga.
- Panime kotti aga kott sai märjaks ja kaart oli ribadeks.
- Kui vihma oleks sadanud, siis poleks saanud seda nagunii kasutada.

Kuna seda kaarti jagati ainult üks, siis peaks olema veekindlamast materjalist.
Tasuks kaaluda, et kasvõi iga lisaülesande starti/finishisse oleks kinnitatud üks kaart, mida vajadusel saab iga võistleja lugeda.

Kahjuks ise kaotasime lisaülesannetes ainult aega ja ka ühe punkti, siis võistluse ajal tekitas see ainult pahameelt. Võistlust analüüsides oleks nii mõndagi teisiti teinud.

Minu ja tiimi GPS rada:
www.strava.com

Siim Vollmer, Südamesportlased

30.07.2017 21:21
Tundub, et kaardi materjal varieerub igal võistlusel. Seekord oli mitte-punase-täpiga materjal eriti kehv.
Ettepanek korraldajatele: leotage enne võistlust iga erinevat tüüpi võistlejatele jagatavat materjali öö läbi vees ja hommikul kortsutage mõnda aega ja andke siis enne võistlust võistlejatele viimase hetke infot, milline seekord kaardimaterjal on, kas ja milliseid kaarte soovitate eraldi kilega kaitsta.

Kaido, Team Nordwood

30.07.2017 23:40
Nüüd on juudi kaks võimalust: kas oli ülihea võistlus ja vinguda saab ainult kaardi kvaliteedi üle (siis on kõik hästi!) või oli üliraske võistlus ja vinguma hakatakse alles homme, väljapuhanuna.
Ise pooldan esimest varianti. Vingumiseta!

Basilio, ????

31.07.2017 00:38
Kaardimaterjali tase nüüd väga küll ei varieeru, paber on paber. Kui sinna laminaat ümber panna, mis servi ei kata, siis vesi valgub sisse ja teeb laminaadi all oma töö. Punase täpiga kaardid on sünteetilisest paberist, mis ei ima vett ega rebene. Võistlustel, kus peab korduvalt kaelani vette minema, võiks ju kaart vett pidada. Oleks tõesti tore, kui saaks kogu meeskonnale sellised.

Rada oli füüsiliselt nõudev, lisaülesanded seekord ehk natukene igavamad.

Tänud korraldajatele

Raido

31.07.2017 01:29
Variant on ka veekindel kaardikott soovitusliku varustuse nimekirja panna. Või kohustusliku.

Etapp ise oli 5+, kahju ainult et valge oli :) Raba oleks öösel eriti epic olnud.

Keemik

31.07.2017 02:13
Kui 'punase täpiga' kaarte kõigile miskipärast trükkida ei saa, siis võiks enne Viljandit teada anda, mis on kaardi mõõt ning kes soovib, võtab vastava suurusega (grip-kinnitusega) kilekotid (+ paar tükki varuks, juhuks, kui kukud või suurema oksa otsa jooksed ja kile katki läheb). Tõsi, kilekotis oleva kaardi loetavus ei ole nii hea kui punase täpiga kaardi loetavus, enne, kui kilekotis kaart ratta kaardihoidjasse torgata, peaks lisa kilekoti eemaldama (ilmselt), kuid vähemalt oleks võimalus päris suur, et kaart lõpuni vastu peab. Võib küll nii suhtuda, et kaardi säilitamine loetavana ongi osa võistlusest, kuid see võiks olla pigem lisaülesanne / kanuuetapi kaart on trükitud suhkrupaberile, näiteks : )
Muidu oli Tõstamaa vinks-vonks, aitäh rajameistrile ja korraldajatele!

Kaimo

31.07.2017 02:26

« Tagasi

Xdreami foorumis kommenteerimise hea tava

Foorumi eesmärk on edastada operatiivset infot ning püstitada küsimusi, avada teemakohaseid arutelusid. Soovime, et arvamused oleksid konstruktiivsed ning kommenteerijad esineksid oma nime all. Säilitame viisaka tooni, väldime irooniat ja sarkasmi. SK Xdream jätab endale õiguse mitte vastata anonüümsetele kommentaaridele.