Foorum

Müüa MTB Merida Mission Carbon Team-D full-suspension 16.04.2009 00:57
Kui hindad mugavat sõitu kvaliteetsel rattal, siis kasuta võimalust ja osta see endale juba täna. Ühtlasi teed seeläbi võimalikuks minu unistuse osaleda teistel jalgrattaspordidistsipliinidel teistsuguse rattaga.
Müüdav ratas on ostetud 2008. aasta kevadsuvel. Läbisõit ca 600 km (2 võistlust). Garantii. Hind 60 000 EEK. Tingimisvõimalus.
Täpsem info:
- raam Mission Carbon/A66-Disc + Carbon S/S, tagaamordi lukustamine lenksult, raami suurus 20"
- kahvel Manitou R7 Carbon MRD, 100 mm, RLO, esiamordi lukustamine lenksult
- tagumine käiguvahetaja Sram X.0
- esimene käiguvahetaja Sram X.9, 34.9 mm
- käiguvahetuslingid Sram X.0 Trigger
- ketaspidurid Avid Juicy Ultimate (ees 185mm, taga 160mm)
- esihammakad koos väntadega FSA K-Force Lite MegaExo, 44/32/22T
- vabajooks Sram PG-990, 11-34T
- rummud DT Swiss 240 Disc
- kodarad DT Swiss Champion black
- veljed DT Swis XR4.2 Disc, black
- rehvid Maxxis Crossmark 2.1 Exception
- sadul Selle Italia SLR XC;
- sadulapost FSA K-Force Lite SB25, Ø31.6
- lenksupikendus FSA OS-99, 6°
- Polar pulsikella hoidik
- Polar kiirusandur
- 2 pudelihoidjat Elite

Kristo
5094648

Kristo

16.04.2009 00:57
Arusaadav, et profid rattavõistlustel selliste ratastega sõidavad, aga Xdreamile 60,000-se rattaga? Hmmm....

ulme

16.04.2009 13:44
Selleks ei pea proff olema, et hea rattaga sõita:) Vaata mistahes rattavõistluse stardis osalejaid- päris paljudel on ratas, mis lubaks maailmameistriks tulla. Või võtame näiteks Tartu suusamaratoni- mehed, kes ei mahu tuhande sisse naudivad sama hinnatasemega suuski, millega Veerpalu maailmameistriks tulla võib.

Hobidega tegelemine ei peagi odav olema- kvaliteetajale kulutatud raha on õigesse kohta läinud:)

spordisõber

16.04.2009 22:10
no kui see teadmine midagi juurde annab, et Sul on tippvarustus, siis jõudu! :-)

tipp

17.04.2009 15:06
spordisõbrale - suur osa neist mitteproffidest pigem naudib kalli varustusega eputamist :(

harrastaja

17.04.2009 16:12
Peaks kuidagi häbenema kui head asjad meeldivad ja ostujõudu on? Ja teadmine et sul on tippvarustus ilmselt ei kahanda sooritust. Pigem annab hea moti teadmine, et kõik ülejäänu sõltub ainult sinust endast.

täpp

17.04.2009 20:57
Nojah, varustus on ku"ll väga oluline, aga ma isegi ei põe kui xdreami stardis seisan proffidega u"hes reas, endal nö harrastaja varustus. Ega varustus ju ei jookse (ei vurise edasi), vaid ikka sina ise. Olen segadest alati olnud tulemustes esi 5-6 hulgas ja pole u"ldse põdenud, et kallist varustust pole.

Naisterahvas

17.04.2009 21:21
Loomulikult varustus ise ei jookse ja ei sõida. Samas kas sa oled proovinud sõita ca 3kilo kergema rattaga (täiesti huupi pakkusin sinu ja antud ratta kaalu vahe)? Sellest erinevusest tulenevalt võid sa järgmine kord saada äkki just 3-e hulka. Aga võibolla ka mitte:)

T.

17.04.2009 23:17
Vastus T. -le
Olen proovinud 3 kilo kergemat ratast, palju kiiremini saab edasi-ja loomulikult tahaks. 60 000 kr rattal peaks siis "tiivad" olema ja vuristada niipalju poleks vaja. Pean leppima natukene tavalisema rattaga, plaan ku"ll see aasta välja vahetada kergema vastu

Naisterahvas

17.04.2009 23:33
Mingi imelik arutelu, inimene pakub ratast, kui ei soovi osta, siis pole nagu midagi iriseda. Kes ütles, et tingimata peaks rattaga seiklusel osalema?

kadeduseuss

18.04.2009 01:07
Kas on mõtet kadestada kedagi, kes sõidab 60 000-se rattaga? Kindlasti mitte, sellega ei julgeks ju sõitma minnagi, äkki kriibib ära! Paneks selle kiiresti müüki ainult ja ostaks midagi asjalikku hoopis :)

Pealegi ei suudaks enamus meist sõidukogemuse põhjal isegi vahet teha 10 000-sel ja 60 000-sel rattal, mis siis veel tulemuse parandamisest rääkida. Aga nagu öeldud, kellele see 60 000 juurde annab, olgu kasvõi kodus klaasi taga seistes, ostke ära, tõenäoliselt saab selle ka 30 000-ga kätte kui kaubelda :)

tipp

20.04.2009 13:43
Kommenteerin ka müüja poolelt. Tõepoolest, ma ju lihtsalt pakun, selle pärast ei ole vaja pahandada:) See ratas on mõeldud ikka sõitmiseks ja võistlemiseks, mitte klaasi taga hoidmiseks:)

Olles ise peamiselt MNT sõitja, saan küll kinnitada, et rattal ja rattal on väga suur vahe ja seda peaks tunnetama hakkama juba suhteliselt väikese kogemuse pealt - ratta kaal (-1 kg ratta kaalus võrdub -10 kg kehakaalus tõusudel), raami jäikus, käiguvahetuse kiirus ja sujuvus, jooksude veeremine (osad jooksud töötavad sinu kasuks ka külje- ja vastutuulega) jne. See kõik annab sõidu nautimisele oluliselt juurde ka keskmisele "sepikule", kel poodiumile asja pole. Hea on, kui saad sõitu nautida ilma silmamunade peal sõitmata. Seda, kuidas ja millised aspektid maastikul mõju avaldavad, teate te ise paremini. Kaubelda võib ikka, aga ma usun, et ma ei murdu ja 80 000 letihinnaga ratast päris 30 000 ära ei anna.

Kristo

20.04.2009 14:47
Siin huvitav teema areng. Nagu algas müügiga aga...
Samas pole vist enam mõtet õli tulle valada.

Raivo

20.04.2009 19:57
tundub, nagu oleks keegi sapakameeste foorumisse ferrarit pakkunud...

ilmaaju

20.04.2009 20:38
mis te lõksutate, ostke ratas ära :)

Pärtel

20.04.2009 20:40
rattal ja rattal on vahe, see on fakt. fakt on ka see, et seda foorumit külastab ning ka xdreami stardis seisab veel terve hulk kodanikke kellel sarnasest hinnaklassist rattad. Kui oled oma ala fanaatik ning võimalust (st pappi) on, siis milles probleem, milleks see verbaalne gümnastika siin?

janno

21.04.2009 01:44
Ma kujutan ette, et paljudel eespool irisejatest on tagumiku all uhke Audi või Mersu, mis iseenesest viib ühest punktist teise samamoodi kui vana Datsun või Dacia. Aga pead iseenesele tunnistama, et on ikka vahe küll. Sama on ka rattaga(ja suusaga). Hoopis teine tunne minekul! Kui pakkuda on, siis miks mitte ning tehke seda ka teised (ka nõrgema hinnaklassiga).

TõnuT, Areali-Kadarbiku mehed

21.04.2009 13:19
Kuna jutt siin on juba üpris off-topic, siis kasutan võimalust.
Tahaks kah valgustatud saada, et kuidas see ratta -1 kg võrdub tõusul -10 kg ratturi kaaluga?
Et kui ma võtan ratta raamil asuvast pudelihoidjast liitrise pudeli ja panen selle särgi seljataskusse siis on muutub see äkki 10kg-seks pommiks?
Vahe saaks tulla siis kui rattur sadulast püsti tõuseb ja ühe jalaga pedaalile vajutab, aga 10 kordne vahe tundub nagu suur.
Sellist arvutust olen varemgi kuulnud, aga seletust mitte kunagi. Huvi pärast lihtsalt uurin...

Dan, Micromootor

23.04.2009 02:53
Sellest peaks vist nii aru saama, et 1-kilone joogipudel rattal on sama, mis 10-kilone seljakott seljas. Mitte, et see kuidagi loogiline oleks...

tipp

23.04.2009 14:48
Ma arvan, et see 1:10 väljend on kunagi kellegipoolt üldistatud järeldus ja see suhe võib olla ka 1:5 vms... Ilmselt pole väga vahet kas see 1 kilo on ratta pudelikorvis või seljakotis. Oluline on palju sa pead mäest üles tassima lisaks enda kaalule(ratturi puhul eeldatakse, et kogu raskus ongi ratta juures). Ehk siis 50kg mehel koos 5kg seljakotiga on sama raske mäest üles minna kui 100 kg mehel (kui jõu poolest on nad võrdsed) nii rattaga kui ka jalgsi. Ilmselt tuleks loogikat otsida kusagilt siit...

Lisaks tuleks ilmselt arvestada ka kus see raskus asub ja kuidas peab selle raskusele jõudu rakendama. Ilmselt 1 kg seljas tassida on kergem kui 0,5kg raskust mõlema jala otsas, mäest üles minnes.

T.

23.04.2009 16:06
Kristol on kõige populaarsem ratas

:)

23.04.2009 19:07
Mingi loogika oleks ju asjas kui eeldada, et osa sellest 10-st lisakilost ratturi kaalus moodustavad lihased, mis n.ö. osaliselt kompenseerivad 10-st kilost 9 või nii ja mis järgi jääb on siis ca võrdne selle 1 kg-se lisaraskusega, olgu see siis rattal või seljas. Kui kõik 10 lisakilo oleks pekk, siis see võrdlus ilmselt paika ei peaks.

tipp

24.04.2009 13:00

« Tagasi

Xdreami foorumis kommenteerimise hea tava

Foorumi eesmärk on edastada operatiivset infot ning püstitada küsimusi, avada teemakohaseid arutelusid. Soovime, et arvamused oleksid konstruktiivsed ning kommenteerijad esineksid oma nime all. Säilitame viisaka tooni, väldime irooniat ja sarkasmi. SK Xdream jätab endale õiguse mitte vastata anonüümsetele kommentaaridele.