rahvusvaheline rattaseiklus

Foorum

AITÄH XDREAM! 30.08.2020 01:37
See oli suurepärane seiklusrada pealinnas! Korraldajad ja rajameister tegid suure töö ja pakkusid tõelise elamuse!

Silver, Matkasport

30.08.2020 01:37
NOBE tiim ka tänab, 5+ rada!

Martin, NOBE

30.08.2020 01:51
Eks me kõik anname au! Kõva töö on tehtud. Lihtsalt mul paar küsimust ja arvamust:
* suur rattakaart oli masendav (trükk on väga täpne), ma mõtlen mõõtkava - vaata luubiga b-raja kaardil Lükati kergliiklustee silda - seda pole kaardil olemas, roheline jutt pole sild. Kui sa pole tallinlane ... sa ei saakski edasi siit???
* raudteesild Jeti jäähalli (Dvigatel) juures - põhja poolt sinna ei saa saada ega sealt lahkuda! Roosa-kollane teeala on ümbritsetud kahekarvalise elik ületamatu aiaga ... ja muu on rohelise joone all.
* Dvigatel - saatke inimene sinna hoonesse üksi, täiesti üksi, kasvõi päevavalguses neid punkte leidma - tund ... ei 2-3 tundi on kindlustatud! Loodame karjainstinktile???
Orienteerumine on täppisala ja siin ei saa olla kohta “aga ma mõtlesin, et siin vist oli joonistatud niimoodi, et ma võisin minna. Mulle tundus et oli nõnda”
Aga ikkagi - ma väga austan alati rajameistrit - see on suur ja tänamatu töö. Respect! Päriselt ka!!

Tarvo, Sääsehirm

30.08.2020 04:07
Kergliiklusteedel liiklemine on kõikjal lubatud.

Kergtee

30.08.2020 06:21
Kaardi mõõtkava suhtes tuleb tõesti nõustuda kriitikaga - seda oli kohati raske ka seistes välja lugeda. See vist tingitud, et kõik peab ühele kaardile mahtuma. Täitsa vabalt võiks mõnikord olla ka kaardivahetus - arvestades lamineeritud kaartide vastupidavuses vee suhtes oleks see positiivne uuendus!

Silver, Matkasport

30.08.2020 09:10
Väga huvitav rada oli seekord, nagu päris ekstreem. Kuskil koopas vees ja vana tootmishoone labürindid. Ja seda C rajal, teistel oli seda rõõmu ilmselt veel rohkem. Tänud rajameistrile ja korraldajatele.

Timo, Varesed

30.08.2020 09:10
Väga äge rada oli, aitäh!, aga...

Rajameister oli võtnud KÕIK Ida-Tallinna pärlid korraga sigade ette visata. Kose punkrid ja Pirita ürgorg, Väo karjäär, Hundikuristik, Lasnamäe tööstusmaastiku imed ja Dvigatel, Dvigatel, Dvigatel. Ja veel öösel, vihmaga, väga kribu kaardiga. Seda kõike sai "lühikese" etapi jaoks lihtsalt liiga palju.

Meelde on jäänud just need etapid, kus on olnud üks-kaks teravat elamust või läbivat teemat. Tartu / Raadi, Narva / Kreenholm, Tallinn / Patarei, Aidu tranšeed, Paide rabad...

Kuid üldine tunne on muidugi mõnus. Suur tänu rajameistrile, korraldajatele ja ka konkurentidele, kes küll mitmel korral pigem teejuhiks hakkasid :)

Kaur, Kuus ratast

30.08.2020 10:08
Start-finiš parklas oli aga geniaalne. :) Kas treppide ja kõrvaluste kasutus oli meelega vabaks jäetud?

Kaur, Kuus ratast

30.08.2020 10:50
Ühinen kiitusega raja suhtes. Suur tänu eilse ülimalt vaheldusrikka ja seiklusliku raja eest!

Kaido, Nordwood

30.08.2020 12:28
Rada oli tõesti äge! Kahjuks vedas tehnika seekord alt.

Tarvo kriitikaga Dvigateli osas ei nõustu - legendis olid selgelt kirjas, mis korrustel punktid asuvad. Loe korruseid ja liigu õiges suunas, isegi liiga lihtne 🙂. Aga rattakaardi mõõtkavadega tuleks küll midagi ette võtta. See persetunde järgi liikumine pole päris see. Kui mitut kaarti ei taheta trükkida, tehke väljavõtted kribumatest kohtadest ja pikemateks ülesõitudeks kasutage rattarallit või fotode järgi liikumist.

Mati, Kondimootor

30.08.2020 12:33
Aitäh rajameistrile. Seiklust oli rajal kõvasti. Aega oleks rohkem tahtnud ainult. A rajal siis. Võitjadki kulutasid kolmveerand kontrollajast. Tavaliselt õnnestub kõik punktid kätte saada, seekord jäi suuri vigu tegemata teine kanuu ja hoonetes möllamine tegemata.

Kaartide osas - jooned ja rõngad varjasid tõesti olulisi objekte. Selle oliivrohelise kaardi peal olid rohelised rattapunktid eriti halvasti nähtavad. Äkki klassikaline lilla kõigi liikumisviiside korral oleks siiski parem variant?

Arne, Aging bull

30.08.2020 16:47
Tänusõnad rajameistrile suure töö eest Ülemiste etapil! Oli vahva rada ja ilmselt selle aasta kõige seikluslikum – erinevad rajatised/hooned, start valges, finiš juba hämaruses, omajagu intensiivsust ja palju erinevaid maastikutüüpe. Nagu eelpool üks kommentaar oli, siis nii mõnigi piirkond vääriks omaette etappi ja oleks kauemgi seal viibida soovinud. Aga see oli rajameistri visioon ja meie võtsime selle lugupidamisega vastu.

Konstruktiivselt tagasisidet jagades, siis kaartide loetuvus – eelkõige rattaetappidel – on häiriv. Saan aru sarja seikluslikust elemendist, aga kui suurema osa ajast tegeled mitte orinteerumisega, aga etapijoont otsides või teid/keelualasid tuvastades, siis see on mingi muu spordiala. See ei ole ühekordne teema, vaid järjepidev tähelepanek. Kaardi lagunemisest on siin piisavalt juttu olnud, aga ühinen. Raja 2/3 peal oli kaardiga üsna side lõpp, sealt edasi tuli kolme kokku puzzlet lahendada.
Lihtsalt mõte, et kas Xdreamil tiimide hajutust ei võiks kasutada? Vähendaks grupisõidu efekti (sain aru, et oli eile kohati probleemiks) ja üldiselt aitaks välja tuua võistkondlikku tugevust, mitte teiste järgi liikumist.
Veelkord täname Ülemiste etapi raja pärlite eest ja teinekord Ülemiste Citys toimetades vaatan mõnda ehitist pisut mälestusrikkamalt.

Taaniel, Lokomotiiv

30.08.2020 21:02
Minu tunnustus korraldajale, võib vaid oletada milliseid lubasid ja kooskõlastusi see etapp vajas. Äge oli, juba etapi kestel ütlesin võistkonnakaaslastele korduvalt, et kuradi äge on!

Arno, Duncan

31.08.2020 08:44
Suur tänu rajameistri(te)le ja korraldajatele! Oli ülimalt vahva seiklus ja seda isegi C-rajal.
Tänud kaasvõistlejatele :)

Helen, Kirdekad

31.08.2020 10:58
Meie täname hoopis kõiki teid! Kiitus ja konstruktiivne tagasiside annab kõvasti positiivset emotsiooni tulevikuks.

Parendustest:
a) kaardi paberikvaliteediga tegeleme - uurime võimalusi tagada veekindel kaart järgmiseks aastaks kõikidele
b) rattakaardi loetavus - mudisime alust kuid öises vihmas oli loetavus siiski puudulik. Analüüsime lahendusi kuidas tulevikus linnakaarte loetavamaks muuta.
c) A-raja kanuu etapp venis oodatust 25 min võrra pikemaks ning väsitas võistlejaid ka järgmisteks etappideks. Siinkohal alahindas rajameister selle etapi läbimise kiirust tegelikkuses - kajakiga test näitas midagi hoopis muud. Vabandan.

Kristjan, Xdream

31.08.2020 11:18
Kiidame samuti!
Meie emotsiooni ehk näeb kõige paremini siit youtu.be

Margus, Töllerdised SlowMotion

01.09.2020 10:37

« Tagasi

Xdreami foorumis kommenteerimise hea tava

Foorumi eesmärk on edastada operatiivset infot ning püstitada küsimusi, avada teemakohaseid arutelusid. Soovime, et arvamused oleksid konstruktiivsed ning kommenteerijad esineksid oma nime all. Säilitame viisaka tooni, väldime irooniat ja sarkasmi. SK Xdream jätab endale õiguse mitte vastata anonüümsetele kommentaaridele.