Foorum

2009 ettepanekud 09.10.2008 13:40
Winter X kuupäev enamvähem paigas ja kuigi lõpuüritusel on kindlasti mingid ankeedid, siis kindlasti on inimesi, kes üritusele ei lähe, aga tahaksid teha _konstruktiivseid_ ettepanekuid sarja parandamiseks. sestap siis võiks olla selline teema.

teen otsa lahti ettepanekuga tõsiselt kaaluda ürituse viimist laupäevasele päevale (vs pühapäev). eks plusse -miinuseid on teisigi, aga peamine argument osalejana oleks taastumine/puhkepäev pärast võistlust. olles käinud erinevatel võistlustel, milledest osad laupäeval, teised pühapäeval, siis jube mõnus on, kui järgmisel päeval saad rahulikult puhata. kindlasti on logistiliselt ilmselt lihtsam rada ehitada laupäeval ja pühapäevaks valmis, samas ilmselt kuluks ka korraldajatel puhkepäev pärast võistlust marjaks ära, enne kui tagasi tööle vaja minna.

sull, leguar

09.10.2008 13:40
Mina isiklikult ei ole poolt. Üks põhjuseid kasvõi see, et enamus võistlusi on laupäeval ja seega saavad mõned vingemad mehed-naised osaleda ühel nädalavahetusel kahes kohas korraga.

statistik

09.10.2008 13:46
Poe töötajana oleks lupäevane etapp minu jaoks kahjuks vähemalt 2l etapil osalemist välistav tegur

Veljo

09.10.2008 14:01
Teeks ettepaneku raja koostamisel vältida väga pikki ühe ala etappe ja jätkata sel aastal levinud alade vahelist liigendamist. Samuti on mu arvates mõistlik äärmustesse mitte kalduda ja vältida rattaetappidel radade tegemist kohtadesse, kuhu saab ainult mööda poolemeetriste rattarööbastega ja risu töis metsa väljaveoteed. Rattaetapp võiks olla suuremas osas inimlikult sõidetav. Üksikuid raskeid juppe võib loomulikult olla kuid kui suur osa etapist on rattaga võsas, siis see ei ole enam vahva. Sel aastal oli tegelikult rada ses osas hea. Lisaülesanded: pange pead kokku ja mõtelge vahvaid ja üllatavaid asju. Sel aastal oli mitmeidki pärle - olge loovad. Sel aastal oli näiteks nuputamis-mõtlemisülesandeid väga vähe. Üsna igav ja ootuspärane on keset rattaetappi sellesama rattaga krossiraja pikkust mõõta.

Kindlasti tasuks ka 2009 jätkata sama rida, mis viimaselgi võistlusel: tekitada alternatiiv liikumisviisides ja lüüa sellega kaardid segi.

Pigem just erinevate valikute, mitte väga tehnilise ja keeruka orienteerumisega võiks A-rajal kaarte segada. Vähemalt pooled A-raja võistkonnad jäävad tehniliselt raskete kaardiülesannetega lootusetult hätta. Eriti kui lahku aetakse - sellistel juhtudel ei tasuks pilli lõhki ajada,

Ja kanuude tassimist tasuks vältida. Kanuude lohistamine üle kivide-kändude ja läbi võsa ei ole just klassikaline kanuuetapp, liiatigi ei ole kanuude rentijad selle üle rõõmsad.

Viimane asi: korraldaajtele: olge täpsemad ja tähelepanelikumad! 2008 oli mitmel etapil lubamatuid vigu ja ebatäpsusi; neist kõige rumalam ööetapi alguse rattajama. See on ju lihtne asi enne kriitiliselt ise läbi teha.

Korraldusliku poole pealt peaks etapi kirjelduses olema selgelt kirjas, kas ja kuidas saab nii iseend kui RATTAID pesta. Kui näiteks on duši all vaid külm vesi on seda mõistlik ette öelda. Teha pole küll midagi ent ei teki ka asjatuid ootusi. Aga eelkõige mõtelge rataste pesemise peale - see võimalus, kasvõi tiigis, võiks olla igal etapil.

Raimo

09.10.2008 14:18
Uueks hooajaks oleks kindlasti ka soovitus juhendit täpsustada, et oleks väga täpselt kirjas reeglistik, kuidas käitutakse, kui punkt on vales kohas, varastatud vms..
Praegu käitutakse suhteliselt suvaliselt. Kui pärast ööetappi käis kõva andmine teemal kas oli õige punkt tühistada või ei, siis millegipärast seekord ei tõstata keegi küsimust? Samas oli ju B rajal üks etapp (ratta osas) ära varastatud ja osa punte hävisid minuteid selle pärast. Hiljem viidi punkt uuesti välja, aga usun, et kümmekond võistkonda kaotasid sellest päris palju (k.a. meie). Kasutades öise etapi "loogikat" tulnuks need kaks etappi (sinna punkti ja sealt punktist) tühistada, aga korraldajaid ei jäänud sellega nõusse. Ilmselt pole me piisavalt autoriteetsed kisatõstjad, aga tobe on olukord igal juhul, kui sarnast probleemi lahendatakse iga kord erinevalt (ja meil õnn, mõlemal korral kohti kaotada).
Seega, juhend võiks tulevikus selle täpselt paika panna - kui punkti ei ole võimalik objektiivsetel põhjustel leida, siis lähevad need etapid tühistamisele. Ja ei olekski põhjust tagantjärele targutada.

Teiseks toetan kindlasti mõtet teha üritus laupäeviti!

Aga edu kõigile!

Rainer, Team Prefontaine

09.10.2008 14:41
Üks idee lisaülesanneteks - jalgsi (või miks mitte ka kanuu/rattaga) liikudes tähistatud raja erinevate parameetrite mõõtmine. Näiteks läbitud teepikkuse või läbimiseks kulutatud aja hindamine, või hoopis distantsi läbimine võimalikult täpselt etteantud ajaga (nt "jookske see ring võimalikult täpselt 5 minutiga").

Võimaldaks määrata karistusminuteid proportsionaalselt tehtud veale. Suureks miinuseks on kindlasti gps-ide, kellade, odomeetrite ja kaartide olemasolu - nende kasutamise saaks küll ülesande lahendamisel ära keelata, kuid kahjuks leiduks ilmselt võistkondi, kes seda salaja teha püüaksid.

Taavi, korp! Sakala

09.10.2008 15:18
Laupäev vs. pühapäev - vaadake asjale korraldamise seisukohalt. Korraldajad ei ole elukutselised XDreamide läbiviijad, vaid käivad ka tööl, seega ei ole neil võimalik reedel rada, keskust jmt. püsti panna. Ilmselt on ka palju tahta, et nad teeksid seda öösel vastu laupäeva ?

r.

09.10.2008 15:30
Enamjaolt on rajad liiga softid (tuim ja pikk teed mööda rattasõidud, väga harva pakutakse kiusatust otse ja läbi võsa minna, enamvähem alati on kiireim variant ringi mööda teed, siinkohal tuleks tekitada rohkem kiusatust otse üritusi ette võtta, et massi rohkem segi paisata, kelle jaoks seiklus pigem teid mööda sõit, see siis valib ringisõidu, ent otseminek võib pakkuda ajavõitu või siis mitte.
Rohkem valikuvõimalusi pakkuv rada oleks unistus (suured massid hajuvad valikutesse, väheneb grupis loksumise osakaal, selleks on maastikusõidu sarju käputäis).
Rohkem liblikaid rajaplaneeringutesse, et ära võtta võimalus tugeval füüsilisel tiimil kaaridlugemisoskusega tiimi sabas sörkimine, nüri ja ebameeldiv tegevus mõlemale osapoolele.
Rohkem loovust ja tiimitööd proovile panevaid lisaülesandeid.
Rohkem ülesandeid ja tiimiliikmete hajutamist, mis esitab kõrgemaid nõudeid kõigile tiimiliikmetele, halb on see rada, kus piisab ainult ühe võistkonnaliikme kaardilugemisoskusest ja teised lihtsalt pakuvad sel päeval kaardilugejale seltsi.
Üks märksõna olekski anda rohkem mõttetööd füüsise kõrvale, mis on nagunii alasse siss ekodeeritud, et tiimi taktika, strateegia, valikud määraksid rohkemal määral tiimi tulemust, kui seda seni väga suurel osal tehakse vaid füüsise võrdlusel, no ja natuke ka kaaridlugemisoskust läheb vaja, aga kui jaksu on, siis piisab ka lihtsalt õigel tiimil sabas püsimisest, see pole hea.
Lisaülesanded võiksid olla juba veidi rohkem väljakutset pakkuvad kui senised (a´la lihtsalt teen ja läbin). Ei tasugi eeldada, et kõik osalejad ilmtingimata oleksid vaimselt/füüsiliselt valmis ülesannet sooritama edukalt või üldse ülesannet ära tegema. Kui ülesanne on väljakutset pakkuv, siis tekib selle sooritamisest ka hoopis teine emotsioon!
Väga vähe köietöö võimalusi on xdreami etappidel kasutatud, enamjaolt on võistleja enda osakaal sooritusel vähene, soorituse ja soorituse ajavahe minimaalselt erinevust tekitav, ei toimi hajutavana.
Rohkem valikorienteerumist ja rogaini-tüüpi orienteerumisetappe, olgu siis rattal , jalgsi või kanuus. Miks mitte panna etappidele ka ajalisi piiranguid, et antud etapi peale niipalju aega, jõud kõik või osa aga pead lisaks ka ajaga opereerima, et õigeks ajaks metsast välja saad.
Huvitav oleks eksperimenteerida ka tiimide eraldistardiga, huvitav kas siis oleks jõuvahekorrad samad, kui tiim peab tõepoolest omal jõul valikud tegema ja raja läbima, saamata olulist hõlpu rongis loksumisest? ja nii püsib koguaeg motivatsioon liikuda maksimaalsel kiirusel, kuna ei ole aimu vahekordi teiste tiimide edenemisega, natuke jälle teine dimensioon asjal. Järjekord kindlasti loositakse, mitte ümberpööratud paremusjärjestuses, vastasel juhul on lõpus jälle kõik ilusti üheskoos.
Üldiselt tunduvad korraldajad põdevat liigse leebuse haigust, ohh ärme väga rasket tee, selles osas loodaks rohkem julgust eksperimenteerida ja panna osalejaid fakti ette, kas teed ära või seekord veel mitte ja pead järgmiseks korraks olema veidi kavalam, targem, kiirem, tugevam ja osavam.
Kui teha kiire meenutus möödunud seiklusvõistlust, siis kipuvad eredalt meelde tulema ikka need olukorrad, mis pakkusid väljakutset ja pingutust (pikasilla mudakanuu, võibolla mõni eriti räige kanuuvedu, tehnilist orienteerumist nõudev maastik, vraki juurde sukeldumine), ja ega eriti muud, ülejäänud asjad kaovad juba üldisesse halli massi, kus käis 6-7 tundi jutti mingis rongis loksumine, sest valikud puudusid või oli ilmselgelt üks parim teevalik. Leppojal oli hea jalgsi/rattaga etappid, mis nõudis tiimilt ettelugemist ja taktikat, väga hea.
Edu!

Andres, A-rajalt

09.10.2008 15:34
Toetaks samuti laupäevast võistlust. Samas sooviks , et B-rada jääks orienteerumise kohalt mõistlikuks- et siin oleks võimalus kõigil natuke mõelda. Kui tehakse asi liiga keeruliseks ei hakka kindlasti meeskonnad, kus puudub tugev orienteeruja, üldse proovimagi ja liigutakse teiste sabas.

Risto

09.10.2008 15:35
minule pühapäev sobib. minul kulub küll laupäev töönädalast (paljudele raskem kui võistlus) puhkamise, võistluskola kokkukorjamise, tiimi eestimaa eri nurkadest kokkuvoorimise ja soojenduspeo peale.
aru ma ei taipa, millest te võistlusjärgsel päeval niiväga taastuda tahate, siis on ju emotsioonid nii üleval? kas taastumiseks peab kindlasti kodus ja horisontaalis olema?

inglitiimi ettepanek korraldajatele: SI pulgad võiksid olla küünetehniku poolt koos lakiga küüne külge paigaldatavad. siis ei peaks neid koledaid käepaelu kandma ja ei unustaks SI pulka koju.

epp@vahuriinglid

09.10.2008 16:13
Üks hajutamise variant oleks näiteks planeerida mingisse punkti 2 libikat (üks rattaga ja teine joostes või siis mõlemad samas liikumisviisis kumbki kestvusega 0,5..1 h) ning saata paaris- ja paaritute numbritega võiskonnad erinevas järjekorras neid läbima (võimaldab ka tipptiimid lahku lüüa, samas jääb läbitav distants identseks)

Raul

09.10.2008 16:15
Kodanik Statistik väitis, et enamus võistlusi on laupäeval- tekkis kohe huvi, et mis spordialadega sa tegeled. Ka endal jooksu ja rattavõistluste kalender suhteliselt tihe, kuid ei oska nagu kuskilt selilst järeldust võtta...

jan

09.10.2008 16:35
mina ka ei saa aru , mida te nii väsinud olete järgmisel päeval. tehke rohkem trenni siis kui tööle ei jaksa minna, või tegelege enda füüsisele rohkem sobivate aladega. samuti pühapäeva poolt!

naine A-rajalt

09.10.2008 16:47
AL rada tahaks!

Nõus Andresega enamikes puntkides, eriti tuima rattasõidu koha pealt (selleks on juba olemas Tartu Rattaralli).

Huvitav oleks ka kuulda korraldaja kommentaari Raineri küsimusele. Öisel punkti vaieldav asukoht põhjustas etappide tühistamise, viimasel etapil puuduv punkt ei põhjustanud aga midagi - loogika puudub, aga äkki on mõni põnev selgitus sellele?

Üldiselt ma olen igasuguse tühistamise vastu, aga tore oleks kui ka korraldajad ükskord juba selgusele jõuaksid, mida sellistel juhtudel (puuduv või vaieldav KP) teha, selle juhendisse kirjutaksid ja siis sellest edaspidi ka kinni peaksid.

Neeme

09.10.2008 17:12
Minu nägemusel võiks vältida lisaülesannete juures ajalisi trahve. Viimsel osavõistlusel oleks saanud meeldivalt ühendada asjade kaalumise ja hüppenööriga hüppamise (1min=20hüpet iga liige vms), selle asemel, et lihtsalt passida ja märjana kanuust tulles külmetada.

Samuti viimaselt etapilt oli eriti masendav viimane rattasõit kus tunnise sõidu kohta oli 2 punkti (neist 1 ka veel ära virutatud:). Kui SI kaardid kipuvad täis saama ning ei kannata rohkem punkte panna siis võib ära jätta 2min lisaülesande järel komposteerimise või võtta kasutusele suuremad pulgad.

Ja Inglite vaatenurgast vaadatuna on väga ebavõrdne, et oma Si pulgaga ja korraldajate omaga saab erinevat värvi käepaelad.

Anti, KM

09.10.2008 17:38
Minu nägemusel võiks vältida lisaülesannete juures ajalisi trahve. Viimsel osavõistlusel oleks saanud meeldivalt ühendada asjade kaalumise ja hüppenööriga hüppamise (1min=20hüpet iga liige vms), selle asemel, et lihtsalt passida ja märjana kanuust tulles külmetada.

Samuti viimaselt etapilt oli eriti masendav viimane rattasõit kus tunnise sõidu kohta oli 2 punkti (neist 1 ka veel ära virutatud:). Kui SI kaardid kipuvad täis saama ning ei kannata rohkem punkte panna siis võib ära jätta 2min lisaülesande järel komposteerimise või võtta kasutusele suuremad pulgad.

Ja Inglite vaatenurgast vaadatuna on väga ebavõrdne, et oma Si pulgaga ja korraldajate omaga saab erinevat värvi käepaelad.

Anti, KM

09.10.2008 17:40
öine etapp ajal, kus pimedat aega on enam kui paar mõni tund hämaras...

öö

09.10.2008 18:25
Öine etapp võiks tõesti olla pikemate öödega ajal, näiteks augustis.

Viimase Xdreami KP vargusega seoses kerkinud teema tühistada/mitte tühistada vaidluste ennetamiseks võiks KP asukohta puistada tillukesi pabereid KP numbritega (a'la TAOK rogainidel).

Peep O.

09.10.2008 20:16
Öine etapp võiks olla ikka öösel, mitte jaanipäeval :) ja orienteerumine öös ei tohiks olla väga tehniliselt keerukas, Nt eelmise hooaja Otepää topograafia oli imho kottpimedaks ajaks liialt keerukas, Sama lugu on rabadega, kus kottpimedas on ka profidel lihtne eksida, muust rahvast rääkimata. Üleüldse rabade teema - soovitaks korraldajatel mõelda, kas raba kui väga õrn ökosüsteem on ikka õige paik sellise massiürituse korraldamiseks - nii mõnigi koht sel aastal retsiti ikka väga karmilt ära (nt 3. etapi ajal). Raba on küll superilus aga kas seda on õige sedasi lõhkuda?

Raimo

09.10.2008 20:17
Ja tegelikult võiks A-rada pikem ka olla, st võitja ajaga alates 7 tunnist. Millegipärast on öised etapid alati meeldejäävaimad ja huvitavamad ja ei lõpe nii ruttu ära ka. Ma ei ole B-raja võludest üldse aru saanud, milleks ronida kohale kuhugi teise Eesti otsa, et paar tundi müdistada...
Eriti nüüd kus on legend kaasas, tead juba ette mis alad ja nii... Näed mingist hetkest et nohh, nüüd ongi ainult tunnike jäänud....

Naine A rajalt.

09.10.2008 21:21
Miul on A-rajale ainult üks pretensioon:

Jõed on nii pikad nii pikad,
mis lõppeda ei taha
ja voolavad vales suunas

eduard

10.10.2008 01:55
Lisaülesannete raskus ei ole võrreldav muu raja raskusastmega. Lisaülesannetest peaks olenema rohkem kui praegu.

a- rada, -

10.10.2008 21:52
vbl võiks B-rada pikem olla, Võitja aeg 4 tundi, keskmine aeg 6 tundi. Öeldakse, et kiirus tapab, mitte aeg. Ja kui juba ollakse välja tuldud, tahaks ikka täie raha eest... Viimati ei õnnestunudki A-rajalisi rajal kohata. Samade punktidega õnnestuks B-rada pikemaks venitada küll. Muide, sama tendents on jutuks olnud ka orienteerumises: mis mõtet on 40-50 minuti jooksu pärast sõita 200 km eesti põrapõrgu. Andke meile seiklust. Seepärast tundub Libahunt põnevaim üritus olevat. Ja ratast pole, yes!

Toivo

11.10.2008 01:52
Toivole:
tule A-rajale!

naine A-rajalt

11.10.2008 18:04
Tõmban ilmselt ratta mehed käima, aga mul on lihtne ettepanek korraldajatele - palun täitke juhendit ja saate kohe tagasi ühe A raja võistkonna. Aga kui seiklus on ratas, siis enamus otsustab.

Juhend:

A-rada: pikem, võitja ajaga 5,5h, umbes 12km jalgsi, 50km rattaga, 12km kanuuga, 7 km rulluiskudega (kui kavas).

Andre, GoDiscover

11.10.2008 20:07
Minu arvates kandsid enamus Kärstnas kanuupunktide võtjatest pisikest lampi - kas päike oli tõesti nii ere? 4 tundi pimedust on minu jaoks piisavalt pikk aeg.

Merje, EROK Ladies

17.10.2008 12:28
36h võistlusel saab tagumine ots pimedas suisa kahe öö jagu ragistada.

tanel

17.10.2008 16:55
Öisele (pikale) xdreamile võiks sisse planeerida rogaini (ca 10 punkti, ajaliselt ca 3-4 h) kas siis jala või rattaga.
Ja et suurendada valikuvariante raja läbimisel võiks näiteks teha tingimuse, et ära peab võtma 10st punktist 8 (ka päris rogainil tuleb ju teha valikuid, mida võtta ja mida jätta).

Raul

22.10.2008 15:22
Raulil hea ettepanek.

Maku

22.10.2008 19:48
Mulle isiklikult ei meeldinud mitte üks põrm eile väljakuulutatud uuendus, et kõik võistlejad võtavad kõiki punkte. Miskipärast tuli mulle kohe silme ette paar uppunud kanuud Kärstnas, millest kõik üle sõtkusid, kuna nende omanikud parajasti rabas punkte otsisid. Kindlasti on see väga iksdriim öösel kanuud põhjast üles tõsta.

Merje, EROK Ladies

25.10.2008 17:18
Ka mulle ei meeldi 3 inimest kanuu kp-s!Mis tagab selle,et tagasi tulles punktist saad võtta oma kanuu ... paratamatult tekib täielik anarhia.Võetakse kanuu,mis asub parimal stardipositsioonil või muidu paremas seisukorras.Mis hullem sellest,väga "geniaalsed" valikud on joosta koos 3-si järgmisse punkti ja vajadusel võtta sealt siis kellegi kanuu.Või nagu Merje kirjutas uppunud kanuudest.Mis seal ikka,ülbemad võtavad kellegi teise kanuu.Lõpptulemus on anarhia ja vähem ülbete võistlejatele suured trahvid või katkestamine?Arvata,et korraldaja või keegi teine suudab seal korda hoida - no ei usu,vaadake kas kanuu lõpus panevad ikka kõik kanuu sinna kuhu korraldaja näitab ?
Samas kui oma kanuu turvalisus on tagatud oleks väga hea kui 3 võtavad punkti,arvan aga et eelnev probleem ei tulnud lihtsalt kellelgi pähe.

Heiki, HP-Sport team

25.10.2008 18:12
Seda "igaüks võtab punkti" ei tasuks kindlasti 100% rajendada. Sedasi muutub võimatuks mõnede vahvate punktide paigutamine nt puu otsa jmt kitsamat laadi paikadesse, kus puhtpraktiliselt ei ole kõigil kolmel võimalik punkti võtta. 800 osalejat seab paratamatult omad piirid ja ei oleks vahva, kui edetabel selgub punktide juures järjekorras seistes. Teen ettepaneku vajadusel/võimalusel teha lahedaid erandeid. Isiklikult ei näe ma ka selles pointi, et kõik peavad võtma kanuupunkti - piisaks koosliikumise reegli kehtestamisest.
Ja mis "oma kanuu" saamisesse puutub, siis sry - nt ööetapil olime me ühed esimesed rappa minejatest ja tulles oli "oma" kanu võtmine võimatu. See oli kuhjas kõige all, kanu peal oli vähemalt 4 kihti paate ning järve pool oli veel künekonna kanuuline sein. Kitsastes parkimisoludes tekivad sellised olukorrad paratamatult ning miskit pole teha. Loomulikult jälgisime, et me kellegi kaartide jmt maise varaga plehku ei paneks.

Raimo

26.10.2008 13:16
hobused! hobused on samamoodi loetud siin eestimaa pinnal nagu kanuudki, aga mis oleks kui mõnel võistlusel lisaülesandena tuleks ühel võistkonna liikmel ratsutada mingi maa, teha hobusega ümber postide kasvõi slaalomit ja tagasi

kei, Walkie-Talkie

26.10.2008 15:28
to: kei

ja pälvida edaspidine loomakaitsjate ja hobuseinimeste VÄGA vihane suhtumine seiklussportlastesse??! Esiteks on hobune elusolend ja tema juhtimiseks rakendatakse üldjuhul valuvõtteid, mis oskaja ratsutaja käes on imekerged märguanded, aga võhikud suudaksid need loomad oma tahtmatu julmusega esimese kümne minutiga nii paanikasse ajada, et edaspidine oleks ilmselt nii hobustele kui võistlejatele eluohtlik. Teiseks, kuidas Sa kujutad ette, et inimene, kes istub xdreamil esimest korda hobuse selga, saab temaga iseseisvalt slaalomi sõidetud, ilma et vahepeal alla kukuks või kontrollimatult kihutava hobusega teadmata suunas kaduma läheks?

Hobusel ja kanuul on siiski mõningad erinevused.

Kaisa, Kuriloomad

26.10.2008 16:01
kõik õige Kaisa.
võibolla siis üks võistleja istub seljas ja teine meeskonna kaaslane talutab hobust leebelt postide vahelt või ettenähtud rada pidi, ei mingeid kannuseid, stekke ega suust kiskumist... ainult kohustuslik kaska kõvasti lõua alt kinni tõmmatud.
aga jah, see jääb vist vaid minu unistustesse, pole hullu, ka hobuste krosse, maratone, rännakuid korraldakse. :)

Kei, Walkie-Talkie

26.10.2008 17:51
Kärud. Neid on ka loetud koguses eestimaal. Nagu hobuseidki. Teeme siis nii, et paneme kaks tiimliiget kärru ja üks lükkab neid slaalomipostide vahel ringi.

statistik

26.10.2008 18:14
Autode, mootorrataste jms saab ka väga edukalt slaalomit teha. Loomulikult ei lülitata mootorit sisse.

Või siis offroad...

Merje, EROK Ladies

26.10.2008 19:32
Hooaja lõpupidu oli nii karm, et rahvas pole pühapäeva õhtuks kaineks saanud:)
Vihjeks - langevarjud! langevarjud on samamoodi loetud loetud siin eestimaa pinnal...

Alari

26.10.2008 22:39
aga äkki jääb kanuu üldse ära, siis pole punktide võtmisel probleemi! :D:D

sull

29.10.2008 00:34

« Tagasi

Xdreami foorumis kommenteerimise hea tava

Foorumi eesmärk on edastada operatiivset infot ning püstitada küsimusi, avada teemakohaseid arutelusid. Soovime, et arvamused oleksid konstruktiivsed ning kommenteerijad esineksid oma nime all. Säilitame viisaka tooni, väldime irooniat ja sarkasmi. SK Xdream jätab endale õiguse mitte vastata anonüümsetele kommentaaridele.