Foorum

Uniküla 30.04.2017 23:09
Ütleme, et keskmisest ilmselt tiba raskem üritus. Vähemalt A-rada. Aga samas oli üsna huvitav ja mitmetahuline. Pigem meeldis, võimalik, et tagaotsas läheb liiga üle võlli raskeks. Kanuu oli äge!

Taaniel

30.04.2017 23:09
Väga vinge rada oli.
Lisaülesanded olid samuti põnevad. Ainus, mis jäi kriipima oli see, et ühes valikorienteerumise punktis oli vaja korjata meie meeskonnal "lohk" number. Aga punkti ümbruses olid kaks punkti lohus. Võta nüüd sa siis kinni, et kumb ta on.
Siiski, see kriitika on tilk meres.
Tänan korraldajaid!

Anto, Wisemile

30.04.2017 23:56
Selleks on vaja paar korda päevakutel osaleda. Vastus on väga lihtne kui legendi oskaksid lugeda. ????

Lauri

01.05.2017 00:10
:D Osalenud mõned korrad.. Punkti 139 ümbruses oli kaardi järgi kaks lohku ning üks auk. Ja nii ka maastikul. Punktid olid lohkudes, augus midagi polnud.
Aga vahest eksisin. Lihtsalt tahtsin enda nägemuse sellest asjast anda.
Tänan veel kord korraldajaid. Rakett 69 kaasamine oli hea mõte!

Anto, Wisemile

01.05.2017 00:29
Parandan, et pidasin silmas punkti 140.
Kindlasti ei pretendeeri sellele, et tunnen maastiku sama hästi kui ekspert Malsroos või muud vanad orienteerujaid. Võib teema lukku panna.

Anto, Wisemile

01.05.2017 00:39
Jah, lohu legendis oleks pidanud olema lisamärge, et punktikoht asub lohu põhjas. Tunnistan viga. Kes arvestas punkti asukohaks lohu serva ei tohiks trahvi saada, vaatame üle selle hajutusvariandi trahvid.

Juhan Aasaru, Uniküla rajameister

01.05.2017 01:30
B rajalt ka tunnustus. Mida küll hooajast oodata, kui kohe alguses kogu arsenal välja käiakse - valik o igas variatsioonis, joon- ja ralli o, väga korralik kanuu, väga ägedad lisaülesanded, jooksu ja ratast täitsa korralikult ja ka õnnefaktor mitme sammu ettenägemiseks (või siis mitte) kanuu lõpust lõppu tulekuks. Väga super. Trahve veel ei tea, kuid... Jõudu!

Tiit, Täitsa kobedad

01.05.2017 02:00
Oli tõesti üle ootuste mõnus, maastik oli ka mehine. Täname.

Joosep

01.05.2017 02:25
Oli äge xdream. A-rada oli tõsine liikumine, nii füüsiliselt kui vaimselt. Algusest lõpuni tuli kaardis ja legendis järge ajada. Kui midagi üle lasid, said kohe karistada. Kaks tilka viskan meepotti. 1. Kunagi oli teema, et A-rada eristab B-rajast lisaks pikkusele rulluisk ja köieülesanne. Üks oli, teisest tundsin puudust. 2. Koridorkaardi (Vooremäelt Unikülasse) mõõtkavaks oli märgitud 1:30000, mis pärast mõõtes pigem 1:15000 oli. Kas see oli tähelepanu kontroll.

Erik, Science in Sport/SKM!

01.05.2017 02:51
Peaks mainima jah, et A-raja tagaotsas oli päris keeruline ajalistesse piirangutesse mahtuda. Jooksu valik-o rada oli ~8km ja aega 1h? See on juba päevakutel ikka päris korralik tulemus.

Muidu oli tore. Kahju, et lõpuni ei saanud teha.

Raido

01.05.2017 02:55
Tänud rajameistrile, oli huvitav ja vaheldusrikas, ühes kohas oli isegi veidi soppa metsas rattarajal (ilmselt kohalikud viskasid)!
Küsimus tekkis kah, soovitatava varustuse hulgas olid veekindlad sokid!? Kus neid näha saab?

Fred

01.05.2017 04:33
Täpsustuseks, et varasemas kommentaaris pidasin silmas punkti 142 (lisaülesande kõige lõunapoolsem punkt).

Kui nüüd punktist 140 rääkida, siis seal legendis oli lohu kohta lisamärge, et tegemist on idapoolseima lohuga (paremale poole näitav nooleke). Selle abil oli minu arust õige lohk üheselt tuvastatav.

Juhan Aasaru, Uniküla rajameister

01.05.2017 10:49
Ükski kirjeldus ei lähe täpselt kokku minu B-raja kaardiga. Kas kasutusel oli mitu varianti (kahetäheline kood kaardi ülanurgas), et kõik võistlejad ei saaks üksteise järel sama koridori valida?

MO

01.05.2017 10:59
Jah, täpselt nii oligi Uniküla legend-o lisaülesande osas. B-rajal oli kolm erinevat varianti ja A rajal kaks erinevat.

Juhan Aasaru, Uniküla rajameister

01.05.2017 11:27
Küsimus, mis oli A rajal õige koridor? Kaardil AT.
Võtsime koridor kahe.Saime väidetavalt trahvi.

Ain, Õnnevalem

01.05.2017 11:59
Tänud meeldiva raja eest. B-rada pole nii palju tõusu võib-olla kunagi saanud. Rattarada meenutas raskusastme poolest pigem A-rada :) Selle lohu punniga läks jah natuke nihu. Väga tore lugeda et rajameister oma apsakat tunnistab. Parandage mind aga ma ei leidnud B-raja kaardilt ühtegi viidet et kanuu pidi kanuulõigu lõppu jõudma !? Targem oleks olnud paat puutumata jätta. Väikese tuuleka ja autovõtemete kadumise kivi saab poolikult nii minu kui korraldajate kapsaaeda visata. Lõpp hea kõik hea. Aitäh meeldejääva päeva eest.

Lauri M., Team Huuver

01.05.2017 12:00
Juhan - missugused olid legend-o koridoride (ehk KP 143) õiged vastused A-rajal? Ühel variandil oli vist 2 (kas see oli variant AO)? Aga teisel? Ning mida see punkti 142 ümbervaatamine lõpuks tähendab (mis väärtus oli lohu põhjas oleval punktil ning mis väärtus lohu servas oleval punktil)?

Tänud väga mõnusa raja eest!

Martin

01.05.2017 12:08
Peaks olema nii. Hajutusvariandi tähis on üleval nurgas.

BK - koridor 2 - 145
BL - koridor 1 - 144
BN - koridor 3 - 146

AO - koridor 2 - 145
AT - koridor 2 - 145

Vea tõttu on BK ja AO puhul lisaks õige ka koridor 3.

Juhan Aasaru, Uniküla rajameister

01.05.2017 12:33
Ainukesena on kahju sellest, et B-raja lõpp kanuuga sõitma ei jõudnud. Tuleb mõnes osas veel areneda, et kiiremini kohale jõuaks :) Oli varasemast pisut keerulisem etapp, aga pakkus mõnusalt nuputamist. Igav ei hakanud kordagi :) Ja lisaks muule - suurepärane ilm oli tellitud. Estonian Cupi korraldajatel ei olnud ilmataadiga vist kõige parem diil :)

S

01.05.2017 12:39
Lauri loeb läbi sarja juhendi ja saab sealt teada, et kanuu peab alati jõudma kanuuetapi lõppu. :)

Erkki

01.05.2017 12:58
Siis tuleb kõik selle etapi trahvid tühistada, sest mõni team võis eksida kuskil mujal ja pääseb trahvist. Tekib ebavõrdne kohtlemine

Alar , Sportland-Salomon

01.05.2017 13:00
Nauditav rada, kõik oli paigas - isegi kanuu (korraldaja hoiatusest hoolimata) oli viimase aja üks toredamaid. Ja lisaülesanded - vaatamata sellele, et me ei suutnud ühtegi neist esinduslikult sooritada - olid läbi aegade parimad, ei mingit lotot.
Suured tänud meeldiva päeva eest!

Teho , Hiiltomiehet

01.05.2017 14:03
Täname rajameistrit ja korraldusmeeskonda suure tehtud töö ja toreda seikluse eest! Päris korralikult tuli ajusid ragistada selle füüsilise katsumuse käigus.

Lauri Beilmann, ACE Action Plan B

01.05.2017 14:07
Supper etapp!!! Aitäh rajameistrile ja kõigile korraldajatele.
Seiklust oli igas elemendis ja korrakski ei saanud lasta tähelepanul hajuda.
Kindlasti aegade TOP 3 etapp minu jaoks. Palun veel selliseid seiklust ja nuputamist nõudvaid etappe. Trail run ja mägirattakross võiksidki jääda teistele võistlustele.

Agur, Sääsehirm

01.05.2017 15:09
Hea etapp oli, igas mõttes. Spetsialistide kaasamine lisaülesannnete koostamisele oli suurepärane mõte - kõik ülesanded olid head. 3D orienteerumine võib orienteerumise tutvustamiseks väga tõhus olla. Metsas olnud vihjed mõisa osas aitasid natuke põnevust tekitada ja äratasid üles.

Arne, Cybernetica

01.05.2017 15:34
Aitäh! Tõesti väga mõnus etapp oli, kuigi füüsiliselt väga raske! Kui B rada oli nagu A rada, siis A oli seekord ilmselt nagu A++ :) Hea maastik, head kaardid, huvitav planeering!

Me ei jõudnud küll sõita, aga tuleb trenni tegema hakata nüüd :D

Neeme, SASS

01.05.2017 16:32
Kas võiks paluda AO variandi õiged tingmärkide ülesande numbrid. Tahaks aru saada kus me vea tegime. Kõik tingmärgid olid tuttavad, enamasti oli maastikul ka kõik selge, ainult punktis 133 oli kuidagi kahtlane lugu.

Arne, Cybernetica

01.05.2017 16:43
B rada oli igati vinks-vonks, tänan! Oli huvitav, oli seikluslik. Kord tabasin end koguni mõttelt, et kas pole ohtu, et 'kogu püssirohi' avaetapile ära kulutatakse, sest lisategevusi oli kuhjaga. Aga vinge, et rajameister oli pingutanud, maastikult väga palju välja pigistanud ning seikluslikkuse ja maastiku võimalused kenasti kokku viinud. B-raja viimaseid vist enam kanuusse ei lastud, ja kahju, et nad sellest ilma jäid, sest kanuu oli elamuslik (kohtunikud oleks võinud omavahel rohkem suhelda ning B raja viimaseid mingil hetkel otse kanuuetapile suunata). Teisalt - eks need, kes kanuusse ei jõudnud, võivad sellest ise kirjutada : )

K

02.05.2017 01:44
Meeldis!
Kuna võistkonnakaaslane Maniwald Juga oli varakult koomas, siis jäi mul aega Uniküla singlitel omaette lustida. Ilmselt pakib ratta uuesti autosse ning teeb sealsetel radadel lähiajal veel mõned tiirud.

Kapten Krõll , Viasat

02.05.2017 02:04
Paluks B rajavariantide legend-O lisaülesande punktidele vastavaid õigeid arve. Tahaks aru saada, millise punktiga me vea tegime.

Jürgen, Töllerdised

02.05.2017 02:51
Ütlemata nauditav rada oli! Küsimus sama - kas on võimalik saada legend-O õigeid punktiväärtusi (AT-kaart) , et saada teada, kust viga sisse tuli?

Jürgen, Mustikale

02.05.2017 03:22
Legendi vastused lisatud kaartide nimekirja tulemuste all ja siia ka link:
www.xdream.ee

Legendis kõige ees olev suur rasvane number 1,2,3 näitab tähisel olnud numbrit. KP numbri järel olev täht (T, Y, Z) ei ole oluline.

Kaardil suure punase ringi sees on ka kolm täpikest - iga objekti peal üks.

Juhan Aasaru, Uniküla rajameister

02.05.2017 10:46
Paluks mõne kogenenuma kommentaari legend-o punktile 139. Kas "lameda orvandi allosas" tähendab seda, et punkt on keskosast all pool. See punkt tundus looduses kuidagi väga üleval oleval, et sellele legendile sobida. Ja üldse oleks võinud selle ülesande trahv olla pisut väiksem kui 45 min. Ülesande mitte sooritamine ei andnud mingit ajalist eelist, sest kohad pidi ju ikka läbi käima ja ühe punkti valesti määramine tähendas kohe trahvi, mis tundub natuke liiga karm.

Priit

02.05.2017 13:26
Olen B raja "loodusenaudija".
Mõned mõtted minu poolt:
+ ägedad lisaülesanded
+ 3D kaardi pealt orienteerumine
+ uus huvitav koht
+ rohkelt muda
- eelistaks esimese etappina siiski sprinti, kuna kehva ilma pärast füüsiline ettevalmistus oli 0-lähedane
- keskmisest pikkem ja raskem etapp, võib võrrelda mõne öisega tegelikult
- liiga palju "kõike" korraga ja aktsent seikluslikkule kanuule sai kaotatud
- kanuu pidev tassimine tundus lõpuks nagu rattaga ujumine...
- loodust ei saanud eriti nautida ülepingutuse tõttu
- liiga palju B raja meeskonda finishisse ei jõudnud enne tähtaja, mis ainult tõestab seda, mida kirja panin. Loodan et mu lemmik xDream ei muutu seikluseks ainult tippsportlastele ja jääb ruumi ka "loodusenaudijatele" :)

6 aastat järjest xDreamikas

02.05.2017 14:42
Minu kaastunne kõikidele kanuutajale, kes kõik kolm ratast kanuu algusesse jätsid ja pärast jooksma pidid :) Õnneks nägime enne kanuusse hüppamist kellelgi seda ratast kanuus ja see pani mõtte tööle.

Ei oleks tahtnud pärast enam joosta tagasi.

Aga peab tunnistama, et väga väga kavalalt lahendatud korraldajate poolt! Peale pikka pausi jälle xdreamil olla oli väga fun. Aeg lendas, igav ei hakanud. Puudusid ka pikad ja igavad ülesõidud. Erinevaid liikumisviise ja orienteerumisviise jätkus terveks etapiks! jätkake samas vaimus!

Raino

02.05.2017 15:44
Priit - me tegime ka 139 punkti juures sama vea. Õige punkt ei olnud minu meelest orvandi allosas, vaid pigem keskel. See punkt, mille numbri me märkisime oli õnnetult just selle orvandi mõttelise (või siis reaalse) pikenduse peal ja tundus palju rohkem allosas olevat kui see ülemine. Kuna me teiste tiimide kaarte ei näinud, siis polnud ka aimu, et seal platsi peal ka kaks auku peaks olema. Kas punkt võib samaaegselt olla augus ja augus lõppeva orvandi allosas, ma ei tea.

Kusjuures täpselt sama muster oli punktis 133 - oli orvand ja selle orvandi pikenduse peal auk. Aga seal puudus orvandi punktil täpsustus "allosas".

139 punkti juures oleks võinud ka see allosas oleku tingmärk puududa. Natuke sarnane selle 142 punktiga, kus punkt oli märgitud augu idaservas olevaks, ehkki mõeldud oli augu põhjas olevat punkti.

Arne, Cybernetica

02.05.2017 18:03
Täpsustus allosas (139) tähendab, et tähis on nõlva allosas, peaaegu põhjas.

KP 134ga oli ka natuke tõlgendamise ruumi. Kuna orvandis asuv tähis oli väga üleval, siis võis ka selle tähise asukohaks pidada sadulat. Õige sadul oli aga üleval künka peal. Sadul - madalaim koht kahe kõrgema punkti vahel.

Rajameister oli võtnud endale väga raske ülesande. Tunnustus kogu raja eest!

Olle, Duncan.ee/Icebug

02.05.2017 18:51
KP139 kohapealt nõus Arnega - "allosas" oleks võinud puududa. Samas kui kaarti täpsemalt vaadata, siis seal on joonistatud ka lohud, kus valed punktid olid ehk kõik oli o-tehniliselt õige ... aga metsas kaarti ja punne nii täpselt kokku muidugi ei pannud ja seega oli mõtisklemist meilgi. Peab endale aru andma, et o-sport toimub ehedas looduses, kus mõningane loomingulisus KP kirjeldamisel jääb alati ... õnneks :-)
Igatahes suur respect rajameistrile - tõsiselt äge rada ning hirmsuur töö oli looduses ära tehtud!!
Kahju ainult, et see SiAir-nimeline tehnikavidin oma infosüsteemiga ei vedanud välja - muudkui korjas endale külge mõttetuid punne, mille õiglane (või siis pulgakandja soovunelmlik) ellimineerimine ilmselt oli sama suur töö kui rajameistril raja valmistamine. Et läheks selle auku_toppimise_versiooni juurde tagasi järgmine kord.

Tarvo, Sääsehirm

02.05.2017 19:23
Mõtted ka sinna loodusnautlejate arvamussektsiooni vahuriinglid.blogspot.com.ee

Epp, Vahuri Inglid

02.05.2017 19:57
Meie üheksa hooaja osalemise juures kindasti TOP3 etapp. Suur tänu rajameistrile ja korraldajatele seiklusliku raja ja nutikate lisaülesannete eest. Pole kunagi varem olnud seda, et saadud ajatrahvi (vale koridori läbimine peale valik-O rehnutit) üle nagu ei kurvasta, vaid tahaks rajale vigade parandust tegema suunduda:)

Ootame huviga järgmist etappi. Latt on kõrgele seatud!

Kaur, Sprottt

03.05.2017 02:25
Kaardid - kas kellegil on kusagil ka (mitte väga räbaldunud originaalide pealt) skaneeritud ja üles riputatud A raja kaardid? Seekord GPS jälgimise all ainult väga üldine kaart, kust nüansid segaseks jäävad.
Aitähh!

AndresP, Kiibitseja

03.05.2017 17:15
Kaardid on leitavad tulemuste all: www.xdream.ee

Tähelepanelik

03.05.2017 17:27
"Minu kaastunne kõikidele kanuutajale, kes kõik kolm ratast kanuu algusesse jätsid ja pärast jooksma pidid :) Õnneks nägime enne kanuusse hüppamist kellelgi seda ratast kanuus ja see pani mõtte tööle."
No... kuna kanuu oli nii huvitav, siis vastupidi - kaastunne sellele inimesele, kes mööda maanteed rattaid sõidutas, selle asemel, et midagi ägedat kogeda : )

K

03.05.2017 18:27
Väga tore ja vaheldusrikas etapp oli. Tänud!
Hooaja avaetapiks keskmisest raskem tavaetapp oli muidugi paras katsumus. Lõpus enam väga pikalt ette ei vaadanud ja saime veel mõnusalt joosta. :)

Tauno, TEAM GHOST

03.05.2017 19:11
Küsimus seoses trahvidega. B-raja eelviimane punkt (112) on paljudel teise poole võistkondadel märgitud trahvina. Osadel võistkondadel on trahviks 15 min ja osadel 45 min. Millest see erinevus? Kas 15 min said trahvi need kes võtsid punkti pärast võistluse lõppu ja 45 need kes jätsid selle võtmata?

Lauri, RTL

04.05.2017 19:43
Lauri, õige märkus. Peab olema 45min/võistkond. (3x15min) Tulemused täiendatud.

Alar Valdmann, SK Xdream

04.05.2017 21:45

« Tagasi

Xdreami foorumis kommenteerimise hea tava

Foorumi eesmärk on edastada operatiivset infot ning püstitada küsimusi, avada teemakohaseid arutelusid. Soovime, et arvamused oleksid konstruktiivsed ning kommenteerijad esineksid oma nime all. Säilitame viisaka tooni, väldime irooniat ja sarkasmi. SK Xdream jätab endale õiguse mitte vastata anonüümsetele kommentaaridele.