Foorum

sekundite mäng A-rajal :-) 08.07.2008 19:54
Võrreldes esialgseid ja lõplike tulemusi A-rajal on sekundite mängus toimunud mitmeid muudatusi:
-Ekstreem.ee läks Arealist 15 sekunidiga mööda, ennem oli vastupidi;
- Unihhnet läks Salomonist 19 sekundiga mööda, enne ka vastupidi.
- Hansa 4WD ja Porilased on sekundi pealt võrdsed, enne olid Porilased vist napilt ees.
Ja keegi neist võistluspaaridest ei finisheerinud koos, lõpjärjestuse panid paika trahvid.

See näitab:
1. ka 10-12 tundi kestval võistlusel on iga sekund arvel, isegi siis kui ühtegi vastast silmapiiril ei ole. Pingutama pead lõpuni, kui sul esikümnes iga kohta arvel on.
2. Kui oluline on ikkagi, et terve tiim liigub koos. Pragu lahutas žürii 2 etappi maha tiimi viimase punktivõtja järgi. Ma oletan, et kõik need kes A-rajal koha võrra tõusid võtsid 11. ja 12 punkti täiesti koos, neil kes langesid oli mõni tiimi liige ajutiselt veidi maha jäänud.

Väga intrigeeriv igatahes. Kas ka õiglane, see on juba iseasi. Ühte ja kõigile head lahendust ei ole.

Alar, Evli

08.07.2008 19:54
Ilmselt võiks siia lisada ka esiotsa teamidest natuke kaugemal paiknevate võistkondade sekundidest sõltuva kohavahetus paremusjärjestuses. Esialgu oli Aarain 30-s edestades ESTO-amatööre 8 sekundiga, nüüd on kohad vahetunud ja ESTO-amatöörid 9 sekundiga peal.
Hoolimata arvutusmeetoditest tunnustan siinkohal just neid kõiki võistkondi, kes suutsid raja läbida ilma trahvidete ja arvan, et korraldajad peaksid siiki leidma lahenduse küsimusele, miks raja mittetäielik läbimine annab eelise võistkonnale, kes raja ettenähtud kontrollajaga läbis.

ERIK

08.07.2008 20:33
Järgmine kord kui punkt on vales kohas, võta aeg maha, puhka korralikult, söö, joo. Vaata ainult, et õigeks ajaks järgmisse ajapiiranguga punkti jõuaks. Lihtsam on ju ka tagapool puhanuna kui rajad on igal pool sisse aetud juba ja kõikvõimalikud ebameeldivused on silutud. Igaks juhuks on parem siiski korraldajale enne helistada, et kinnitada, et punkt on tõesti vales kohas ja etapp välja võetakse tulemustest. ;)

Neeme

08.07.2008 20:42
Neeme, ei ole tagapool kergem. Mets on ristirästi radasid täis tallutud. Ja nõuab enesedistsipliini, et neid sageli valesse kohta viivaid radasid vältida. Ikka oma peaga tuleb liikuda.
Ainuke kergem koht on see, kui ees on nagu üks mees ratastega läbi padriku mindud ja väiksemt sorti tee tekitatud :)

Andres P, Ruuben ja Nele

09.07.2008 12:05
Antud juhul oli meie tiimile 11 KP väljajätmine kasulik otsus: tuuseldasime ikka kaua ringi, enne kui selle punkti in middle of nowhere leidsime, nii et kui KP10->KP12 läbimise aeg maha arvutati, tõusime tabelis mürinal.
Sellest hoolimata pooldaksime aga siiski pigem sellist "läti tüüpi" ehk "as is" võistlust, kus korraldajad pärast midagi tühistama ega ümber arvutama ei hakka. Oli kontrollpunkt vales kohas - olgu, kõigi jaoks oli ta ju samamoodi valesti. Oli rattalegendi pikkus vale - olgu, kõigi jaoks ju oli.
Muidugi ma tunnustan korraldajaid, kes vähemalt püüavad taevalikku õiglust kehtestada - aga paraku on see võimatu missioon. Ja usun, et nurinaid foorumis olnuks sama palju, kui korraldajad oleksid rahulikult öelnud: jep, mõni punkt oli valesti, mõni etpp vale pikkusega, aga tulemusi me muutma ei hakka, on nagu on.

Kaja, Ekstreem.ee

10.07.2008 12:07

« Tagasi

Xdreami foorumis kommenteerimise hea tava

Foorumi eesmärk on edastada operatiivset infot ning püstitada küsimusi, avada teemakohaseid arutelusid. Soovime, et arvamused oleksid konstruktiivsed ning kommenteerijad esineksid oma nime all. Säilitame viisaka tooni, väldime irooniat ja sarkasmi. SK Xdream jätab endale õiguse mitte vastata anonüümsetele kommentaaridele.